Hirdetés


CRM cikkek



CRM amit tudunk, de még így nem láttuk!

PDF
Nyomtatás
sapcrm2.jpgAz emberi gondolkodás nem szekvenciális, mi mégis erőltetjük a hagyományos oktatási módszereket, a megszokott lineáris szervezésű tananyagokat és körömmel kapaszkodunk az oktató-diák hierarchiához és közben nem vesszük észre, hogy elhalad mellettünk a világ!

Web Client UI Framework az ERP 6.0-ban és a Netweaver ABAP-ban

PDF
Nyomtatás

webclientui00.jpgAmikor az SAP rákényszerült egy Web alapú felhasználói felület kifejlesztésére, nem volt olyan már meglévő, kész, kiforrott web-re épülő technológiája, mely biztos alapot adott volna a CRM-nek.
A híresztelések szerint ekkortájt a Web Dynpro bár már majdnem készen volt, de a CRM nem várhatott addig míg a technológia elérhetővé válik, így vette a BSP technológiai alapot és megalkották a Web Client UI-t.

SAP CRM Google Maps integráció

PDF
Nyomtatás
crmgmaps01.jpgAz SAP CRM Google Maps csomag egy olyan kiegészítő magyar fejlesztés, amely valós idejű nyomkövetést biztosít, útvonalat optimalizál, illetve munkaerőforrás tervezést támogat. Alkalmazásával a diszpécserek valós időben informálódhatnak a mobil munkatársak vagy járművek helyzetéről, grafikusan jeleníthetik meg a munkaállomások helyszínét és a bejárási útvonalak optimalizálásával költségeket csökkenthetnek és gyorsíthatják a napi munkavégzést a feladatok allokálásában.

Vásárlói hűségprogramok kezelése az SAP CRM 7.0-val

PDF
Nyomtatás

crmhus00.jpgMint a régi mondás is tartja: „Az ügyfelet nem megszerezni, hanem megtartani nehéz!" Mit takar ez a kifejezés? Hogyan lehet ezt használni az üzletvitelben? Hogyan lehet ezt megtámogatni alkalmazások segítségével? Hogyan járul hozzá a SAP CRM 7.0 a hűségprogramok megvalósításához? A következő cikkben ezekről tudhatunk meg részleteket.

Opportunity Management

PDF
Nyomtatás

opportunity_management.jpgAz értékesítési terület számára folyamatos kihívást jelent a piacon fellelhető üzleti lehetőségek minél pontosabb nyomonkövetése. Amelyik cég ezt hatékonyabban tudja kezelni, nagyobb esélye lesz forgalmi célkitűzéseit teljesíteni, hiszen minél pontosabb a terv, annál nagyobb valószínűséggel lehet megvalósítani. Ehhez nyújt segítséget a CRM-ben az Opportunity Management

 

Költségcsökkentés a CRM csatornák szemszögéből

PDF
Nyomtatás
crmchannel00.jpgA mostani gazdasági helyzetben bizonyára minden egyes cég elgondolkozott azon, hogyan tudja a költségeit optimalizálni anélkül, hogy ezzel bármilyen drasztikus megvonásra is kényszerüljön, sőt még szervezeti vagy strukturális fejlesztést is megvalósítson. A most következő cikkben az ügyfélkapcsolat menedzsment csatornáit vesszük szemügyre, hogy megtaláljuk kérdéseinkre a megfelelő válaszokat!

Roadmap készítése Sales Ticket-hez a IC Webclient-en

PDF
Nyomtatás

roadmapp.jpgSok demo-t kell készíteni? Ügyfelek érdeklődése fontos a számodra? Prezentációdat hatékonnyá szeretnéd tenni, azzal, hogy ne kelljen jobbra balra kattingatni az előadás alatt? Akkor ez a cikk neked szól. Ahol betekintést szerezhetsz egy példán kereszül egy wizard elkészítésével. Ami sztenderd része a CRM-nek. És nagy segítséget ad egyes folyamatok bemutatására, amennyiben azt lépésekre szeretnéd szétbontani.

WEB Channel – B2B webshop

PDF
Nyomtatás

crmwc01.jpg

Mindenki ismeri a hagyományos webshopokat, már majdnem mindenki vásárolt valamilyen formában weben keresztül. De vajon azt tudjuk-e, hogy a nagy cégek egymás között, hogyan intézik az üzleteiket? Ebben a cikkben megismerhetünk egy „Business to Business" megoldást!

CRM Kampánymenedzsment - Másképp

PDF
Nyomtatás
Vajon elgondolkoztál-e már azon, hogy a marketing funkcióknak, milyen egyéb, alternatív felhasználási lehetőségei vannak? Bizony meglepően sok! Ebből nézzünk is meg egyet, amit aztán fantáziánkra bízva számos más területen is adaptálhatunk akár.

PDF Fact Sheet konfigurálása

PDF
Nyomtatás
pdfi001.jpgAz alább cikkben a PDF Fact Sheet lehetőségei kerül bemutatásra. Mi a jelentősége, hogyan kell beállítani. Majd milyen módosítások szükségesek ahhoz, ha több PDF Sheet-et szeretnék egy business role-hoz rendelni.

Marketing és CRM (Customer Relationship Management)

PDF
Nyomtatás

A marketing nem egzakt tudomány, a szó jelentését sem könnyű magyarra lefordítani... Az egyik értelmezés szerint a marketing feladata, hogy a piaci ismereteket felhasználva, a vevői igényeket szem előtt tartva, és a rendelkezésére álló forrásokat felhasználva növelje az értékesítést és a profitot. Szerencsére Magyarországon is túl vagyunk azon, hogy a Marketinget egyenlővé teszik a kiállítás szervezéssel és promóciós anyagok gyártásával.... Ennél sokkal több mindent „csinál”. Erről írok most átfogóan, valamint a CRM-hez való lehetséges kapcsolatáról.

SAP CRM 5.2 Bevezetése - befejező V. rész

PDF
Nyomtatás
Elérkeztünk a projekt befejezéséhez. Ahogy közeledik az éles indulás dátuma, úgy fokozódik az izgalom, és a munkatempó. Még néhány apró simítás van hátra a felhasználói felületen, hogy az úgy nézzen ki hogy mind felhasználó egyrészt kedvet kapjon a rendszer megismeréséhez másrészt az utolsó lépés, a végsõ engedély az SAP részérõl hogy elkezdhesse az ügyfél produktívan használni a rendszert, a GO-Live Check. Ezt a két részt mutatja be a cikksorozat záróakkordja.

SAP CRM 5.2 bevezetése IV. rész - Konfigurálás

PDF
Nyomtatás

Most hogy a rendszer technikailag összeállt, következnek azok a beállítások, melyek igazán testreszabják és a felhasználók igényeire alakítják CRM rendszerünket, valamint feltöltik adatokkal az ERP rendszerbõl. Lássunk ebbõl egy ízelítõt összefoglalva a lényeget.

Customer Interaction Center a közművek életében

PDF
Nyomtatás

A Tudásmorzsákban már szó esett az SAP IC- ról ( Interaction Center), mely a Call centerek legfőbb szoftveralkalmazása. Általánosan bemutattam azokat az előnyöket, amelyet ez az applikáció megvalósít, ezzel segítve elő a telefonos ügyintézők munkáját. A most következő cikkben bemutatom a közművek számárára kifejlesztett alkalmazást, melyet kimondottan a telefonos ügyfélszolgálat használ.

SAP CRM új köntösben

PDF
Nyomtatás
Miért is nehéz user interfacét tervezni? Azért mert ha megkérdeznénk 10 embert mit jelent számára a „használhatóság” állítom 12 különféle választ kapnánk. Az emberek egy alkalmazásra rátekintve szinte azonnal véleményt formálnak róla. Ezért az elfogadás nagyban befolyásolja a projectek kimenetelét, miszerint a leendõ felhasználó megkedveli és használni kezdi vagy sem.

SAP CRM 5.2 bevezetése III. rész - Szervzeti felépítés és jogosultságok

PDF
Nyomtatás

Engedjék meg, hogy egy saját bölcselettel kezdjem:
Hogyan mutatkozik meg egy ember személyisége, és hogy én hogyan ítélek meg embereket.

  1. Először is rövidtávon, az első benyomás az ami meghatározó
  2. Majd hosszabb időt együtt töltve, amikor felszínre kerülnek a személyes tulajdonságok
  3. És végül nehéz helyzeteken vagy bajban

SAP CRM 5.2 bevezetése II. rész - A Netweaver és a CRM telepítése

PDF
Nyomtatás
A projekt ott kezdődik, ahol az értékesítők munkája befejeződik. Mik is azok a kihívások, amikkel most szembenézünk? Először is, hogy a megfelelő irányba orientáljam az ügyfelet a termék funkcionalitásával és képességeivel kapcsolatban. Mint mindig a sales most is igen jó munkát végzett, így ez a lépés nagyon fontos az elvárások tisztázása végett.

SAP CRM 5.2 bevezetése I. rész - Bevezető

PDF
Nyomtatás
E cikksorozat keretében egy igen érdekes kísérletet teszek. Bemutatom Önöknek miként is lehet könnyen és gyorsan bevezetni az SAP CRM 5.2-õt. A felhasználói felület a vadonatúj WebClient UI mely egyesíti és kiváltja az eddigi felületeket (SAP GUI, CIC, Portal), és amely a jövõben a SAP CRM alkalmazás egyetlen elérési pontja lesz.

SAP IC – ami a vállalatok szívében van

PDF
Nyomtatás

Minden cég szívében van egy IC (Interaction Center) egy ügyfélközpont, ahol vevõkkel foglalkozó munkatársakkal minden pillanatban készek, hogy ügyfeleik panaszait kezeljék. Ezek a munkatársak jellemzõen együtt, egy nagy helységben ülnek (u.n. Call centerben), mindegyikük egy PC-vel és telefon headsettel felszerelve. Mindazonáltal egy másik irányvonal hogy ezek a munkatársak otthonról dolgoznak ugyanúgy PC-vel, telefonon keresztül és célszoftvereket használva. A megvalósításra való tekintet nélkül a cél azonos. Az IC lehetõvé teszi cégek számára, hogy elérjék ügyfeleiket e-mail, fax, levél vagy akár web-chat használatával. Az IC-k legjellemzõbb funkciója terméktámogatás biztosítása, valamint távoli segítségnyújtás. Mindemellett marketing és értékesítési kampányok eszközeként is szerepel.